söndag 31 juli 2011

2011-07-31

Hej!! Jag har inte kunnat uppdatera under helgen, jag har "bott" hemma hos Lwe och har varit upptagen med att njuta av min ledighet! Jag har spenderat helgen med mina tjejer, Lwe och B, och våra två kompisar från Örebro.

Vi var på Liseberg hela dagen i Lördags och på kvällen var vi ute! Kan väl säga att det var en helt okej helg (minus vissa saker haha)! Bilder kommer upp i morgon, nu är jag för trött för att ens tänka..

Efter några timmars slö tittande på tv (idag) hemma hos Lwe, så kände vi att det var dags att få lite mat i magen, så vi väntade in K sedan tog vi bilen till Allum och köpte med oss mat från Paprika och åkte upp till Kåsjön. Vi satt där och åt, skvallrade och skrattade som bara tjejer kan ;).
Kom hem för några timmar sedan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar