torsdag 31 mars 2011

Lucky number five

Har precis ätit middag och efterrätt, kände för att lyxa till det lite idag så jag och min lillasyster Sara gjorde äppelpaj medans mamma lagade middag. Idag blev det en av mina favoriträtter, kyckling och senapssås, såååå gott!! Äppelpajen blev faktiskt också god, fick bli två omgångar för mig haha!

Jahaa, så är det redan fredag imon och jag känner mig mycket bättre så ska försöka se till att hitta på något annat imon, än att stirra på TV hela dagen, som jag har gjort de senaste tre dagarna haha! Hoppas bara att det blir bättre väder också, vill inte att det ska regna. Det är så typiskt, det har varit jättebra väder alla de dagarna jag har varit sjuk och nu när jag väl blir frisk så är det skitväder.. hmm!

Som jag skrev i ett inlägg längre ner, så har jag ju bestämt mig för hur tatuering nummer fem ska se ut!
Har gått och funderat ett tag på den nu, och det känns verkligen helt rätt!
Så här får ni en bild:



Den ska sitta på revbenen, på vänster sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar