onsdag 14 september 2011

2011-09-14

God morgon på er!
Idag är jag ju som sagt ledig, men inte har jag fått någon sovmorgon för det.. Vaknade först runt 07.30, kollade på klockan och tvingade  mig själv att somna om. Vaknade igen kl 08.45.. Somnade om igen.. Och sedan vaknade jag igen 09.30, ja då var det bara till att kliva ur sängen! Jag förstår inte vad det är som har hänt med min sömn, kan verkligen inte sova ordentligt alls... Hmm! Men jag får se det från den ljusa sidan, nu när jag ändå är uppe tidigt, så hinner jag med hela min to do-lista för idag!
Har ett antal grejer jag måste hinna med:
* Färga håret
* Ansiktsmask
* Hänga in lite kläder i garderoben
* Byta sängkläder
* Dammsuga
* Måla naglarna
* Maila *** ang. ****
* Packa ner kläder, smink osv. (ska sova hos P)
Ja det är lite av vad jag ska försöka hinna göra innan klockan 17.


Men innan jag börjar med alla sakerna på listan, ska jag njuta av mitt morgon kaffe och kolla på Våra Bästa År. Standard.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar