lördag 3 september 2011

Idag är ingen vanlig dag...

För idag är det min lillasysters 20års-dag!! GRATTIS 


Hej!!
Jag vet att uppdateringen har varit väldigt dålig på senaste, men så blir det tyvärr när jag jobbar så mycket som jag har gjort denna veckan.
Igår var jag iallafall ute med mina gamla kollegor, vi va på Rumpanbar och åt middag och tog några glas till det. Det är alltid lika trevligt att träffas, få höra vad alla har för sig och sådär! Jag var dock vääldigt trött för att jag hade jobbet, så det blev en rätt tidig kväll. Men det tackar jag för idag eftersom jag skulle upp tidigt och jobba idag också.

Nu sitter jag iallafall i soffan och äter lite godis och kollar på 'Guess who?'. Hahaha den är så jävla bra den filmen (även om jag har lite svårt för Ashton Kutcher) men Bernie Mac är ju bara så grym!!
Ska måla naglar nu också med mitt favorit lack från H&M!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar