torsdag 9 juni 2011

2011-06-09

God morgon!
Blev en liten sovmorgon idag, vaknade för en stund sen typ.. Har precis ätit frukost och sådär, ska ta en kopp kaffe nu också. Utan morgonkaffe fungerar jag inte riktigt som jag ska haha!

Idag blir en bra dag, för idag ska jag på bio med tjejerna!! Ska bli så skönt att få komma ut och göra något, har ju för det mesta bara varit hemma nu när jag har varit sjukskriven.. Förutom när jag har varit iväg med mamma och handlat, men det räknas ju typ inte!

Så för första gången på typ 1 1/2 vecka ska jag sminka mig och sätta på mig "riktiga" kläder (har ju levt i mina mjukiskläder, inte okej), så det ska bli skönt att känna sig som människa igen haha!

Det blir nio-bio idag, eftersom de andra jobbar, så jag har tänkt att åka in lite tidigare till stan och ta en liten shoppingrunda kanske !? Skattepengarna rullade ju in igår, och dom var mer än välkomna!

Just det, vi ska ju såklart se Baksmällan ll, kan inte bli annat än bra idag liksom!

Hörs senare.
Xx.


London.


1 kommentar: