tisdag 14 juni 2011

2011-06-14

God morgon, god morgoon!! ´Har precis ätit min favorit frukost, yoghurt och müsli, väntar på att kaffet ska bli klart...

Blev inte mycket uppdatering igår, men jag spenderade typ hela dagen i en bil, fram och tillbaka till Landskrona haha! Det gick jättebra hos läkaren, allt såg jättebra ut.. Ska nog vara helt "klar" om en vecka ungefär, ska bli skönt! Jag åkte ju som sagt ner med en vän och även hennes pojkvän hakade på, vi fick ett flipp i bilen och började spela massa gamla 90-tals hits, då menar jag, verkligen gamla låtar, från det tidiga 90-talet! Haha, och det sjuka är att jag fortfarande kommer ihåg texterna till typ alla låtar! Härlig nostalgi det dära.

Idag ska jag ta itu med tråkigheterna, att städa mitt rum.. Gjorde aldrig det igår haha.. Imorgon ska jag börja jobba igen och jag hoppas att allt ska gå bra, att jag ska klara av allt.. Men det tror jag nog, jag har ju som sagt varit väldigt pigg under hela sjukskrivningen.

Jag har lite mer "shopping" som jag ska fota och lägga upp senare, det är lite plagg som jag beställde hem för ett tag sen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar