söndag 12 juni 2011

2011-06-12

God morgon!!

Guud, jag sov hur länge som helst idag.. Inte okej, jag klev ur sängen runt halv två...!! Jag var så himla trött efter en kanon dag, igår, med mina fina tjejer! A, kom ner från Oslo igår och hälsa på, det var så länge sen jag såg henne.. Så jag , K och L mötte upp henne när hon hoppade av bussen, det blev en del glädjetjut och rätt många kramar. Underbart! Jag och L tog en sväng på stan medans de andra åkte hem och slängde av As packning, sen möttes vi upp och köpte mat och åkte hem till Lu. Herregud säger jag bara, Lu droppade bomben för A igår, det var så fint, alla blev helt tårögda!! Efter att vi hade ätit och sådär gick vi ut och satte oss på en filt i gräset och bara pratade, B kom också.. Sedan kände vi att vi behövde ta oss ett glas, så vi fixade iordning oss och drog in till stan. Började med ett glas på SoHo och sedan blev det Styrbord Babord, ingen vild utgång utan bara 6 glada vänner som njöt av varandras sällskap. Kunde verkligen inte bli bättre kväll!

Tjejerna tog några bilder igår, så ska bara vänta tills dom lägger in dom, så jag kan sno och lägga upp dom här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar