tisdag 7 juni 2011

Pineapple Express.

Kul att ligga hemma, sjukskriven, en dag som denna.. Varken boxen eller internet fungerar! Lite sådär frustrerande typ! Men för att göra det bästa av situationen så har precis satt på en av mina favorit filmer, alla kategorier, Pineapple Express!! Helt okej tidsfördriv!
Har en vecka kvar på min sjukskrivning och jag är redan rastlös, sjukt att man verkligen saknar att jobba haha! Känner mig helt okej faktiskt, har inte ont längre, nu är jag bara öm typ... På måndag blir det återbesök hos doktorn också, skönt, ska ta bort stygnen och kolla att allt ser bra ut! Hade egentligen tid på torsdag men ringde och bokade om det till måndag, så har jag sällskap ner med en vän, som också ska hälsa på farbror doktor!

Bloggar från mobilen såklart eftersom mitt internet är helt kaputt! Så det blir ett tråkigt inlägg utan bilder haha! Nu ska jag kolla på filmen, blir nog ett antal filmer idag känner jag på mig!

Ha en bra dag allihopa!
Xx.

1 kommentar: