söndag 21 augusti 2011

2011-08-21

Goood morgon!! Trots att jag råkade snooza i en timme idag och fick stresspacka kläder till ikväll, så känner jag att denna dagen kommer bli awesoooome! Haha, vi har ju gått och väntat hela veckan på att det ska bli söndag.. och idag är det fanemig söndag!! Sjukt taggad för ikväll, sjuuukt! Kommer ju bli minst lika bra som när vi va på Steve Angello och det var fan den bästa kvällen.. ever!

Idag jobbar jag bara några timmar, slutar kl 16, så direkt efter jobbet åker jag hem till Lwe. Det blir förfest hos henne med tjejerna innan vi drar till Trädgårn, hur bra som helst!!

Får se om jag hinner blogga när jag är hos Lwe senare, annars blir det nog lite mobilbloggning under kvällen iallafall...

Ha en jättebra dag, vi hörs senare!

(Steve Angello @ Trädgårn)

1 kommentar:

  1. Låter som en toppenkväll! Inte alltid man har så roliga saker framför sig på en söndag :)
    Gillar nagellacket!

    SvaraRadera