tisdag 30 augusti 2011

Love at first sight

Sådär jaa.. Nu är jag hemma och har ätit lite mat, var så hungrig när jag slutade jobbet. Jag har ägnat nästan alla timmarna på jobbet till att dra lagret idag och det är fan inte att leka med.. Haha, var helt slut och andfådd när jag var klar!

Mamma var så snäll och plockade upp mig efter jobbet så jag kunde hämta ut ett paket som har legat och väntat på mig, det var mina skor jag beställde från Nelly. O M G! Kärlek vid första ögonkastet kan man ju lätt säga! Jag ska ta lite bättre bilder på dom senare, så ni får se hur dom ser ut på.. Kanske blir att jag har på mig dom på fredag när jag ska ut och äta med några vänner. Vill bara använda dom nu! Kan inte sluta titta på dom.. Hmm, låter som att jag är lite besatt nu kanske men ni som känner mig vet att jag ä l s k a r skor!



2 kommentarer:

  1. HAHA knäppo..beställde du dom i båda färgerna? :D dom svarta är riktigt snygga!

    .....och bildregn - det gillar vi!

    SvaraRadera
  2. sv: Tack söta du för en fin kommentar :) det glädjer !

    jag skulle också vela ha de silvriga... mums ! ett par vänner till mina gula ! haha

    SvaraRadera