söndag 14 augusti 2011

Life is good.

Heej!
Sorry, ingen uppdatering sen i Fredags.. Jag har haft fullt upp (eller inte).

Ja var ska jag börja.. Det blev en "after work" i Fredags med tjejerna, vi började på Vasastan, vi skulle äta och ta "ett glas", slutar med att vi har beställt in 5 flaskor rosé och drinkar. Lite runda under fötterna haffar vi en taxi ner till Port du Soleil, dansade, drack drinkar, tjejsnacka och hade trevligt ända fram till stängning. Men vi var inte klara med kvällen, utan hoppade på en "abonnerad" buss upp till After Hours på Peacock, där dansade vi till stället blev för fullt och vi blev för trötta.
Lördagen spenderade jag i Kungsparken med trevligt sällskap, drack kaffe, chillade och njöt av solen. Efter några timmar i parken fick jag skjuts hem, värt, jag var såå trött efter den galna utekvällen.

Idag har jag spenderat hela dagen hemma. Min bror och hans tjej va här och åt middag, vi kollade på Malmö-Milan och har bara slappat typ. Härlig söndag med andra ord.

Nu sitter jag och väntar på att matchen (Real-Barca) ska börja, ska kolla på den och sedan blir det nog sängen för min del.. Är fortfarande (?) sliten från i Fredags.. Lyckad kväll kallar man det va?

Här får ni lite bilder från utgången:









1 kommentar: