måndag 29 augusti 2011

2011-08-29

God morgon bloggen!

Jag är lite stressad, ska iväg till jobbet nämligen och bussen går om typ.. 30min. Hetsdricker mitt kaffe nu och ska se om jag hinner få ordning på mitt hår.. Eller så struntar jag i det, eftersom det är så dåligt väder ute, så kommer det ändå bli förstört haha..

Igår efter jobbet blev det fika med Bella på Espresso House, såklart. Blev också spontan bio, kollade på Pirates 4.an, den var fan så bra!! Haha, Johnny Depp är ju bara så klockreeeen!!

Idag jobbar jag heldag, 9-19 och efter jobbet ska jag åkte till min storebror och hans tjej, blir middag och mys. Min lillebror är nere och hälsar på också, så får passa på att träffa honom!

Just det, snart är det ju den 1.a september, då ska jag ju börja mitt nyttiga liv, med bra kost och träning.. Hmm, gymkortet får vänta lite kanske.. Men ska iallafall börja äta bättre! Plus att jag jobbar i mina Reebook EasyTone varje dag! Så jag hoppas att både benen och rumpan får sig ett extra lyft!

Nu måste jag sticka, hörs senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar