onsdag 24 augusti 2011

2011-08-24

God morgon! Gick precis upp ur sängen nu efter att ha snoozat i 30min, skönt att få ligga och dra sig lite.
Jag vet att jag inte har uppdaterat sen i söndags, men jag har inte riktigt haft tillgång till datorn och sedan har det varit så mycket annat som har kommit i vägen haha!

Jag kan ju börja med att säga att Axwell var helt j ä v l a magiskt!!! Det var så grymt! Det går inte ens att beskriva känslan typ, stämningen liksom. åååhh!! Kan nog ha varit snäppet bättre än Angello om jag ska vara helt ärlig! Vi dansade verkligen hela natten lång, och kan ju säga att både fötterna och skorna (!!) blev lidande, men sååå värt det!

Måndagen spenderades mesta dels hos Lwe, hängde där typ hela dagen. Slappade, åt frukost, lunch, slappade lite till och kollade igenom alla bilderna såklart! Tillslut orkade jag dra mig själv upp ur soffan och åka hemåt men det blev bara en snabb vända hemma. Hoppade in i duschen och fräschade till mig, sen kom P och hämtade mig, så åkte vi hem till honom och hade filmkväll. Mys!

Och så till igår då.. P åkte till jobbet tidigt på morgonen, så jag passade på att sova ut (blev ju inte så mycket sömn i söndags). När jag väl hade vaknat blev det fika med K och S, vi satt på Cappuccino i, helt ärligt, 3,5 timmar! Drack kaffe och njöt av solen, så härligt! Efter det blev det en snabbis hem till K för att slänga i oss lite lunch...
Vid 17 åkte jag till jobbet, vi hade personalmöte mellan 17.30-22, så när jag kom hem var jag verkligen helt slut..  det är därför jag inte har bloggat.. Men jag lovar att jag ska skärpa mig!

Idag jobbar jag 13-19, efter jobbet får jag se vad jag ska göra.. Inget riktigt bestämt än.

Men nu: KAFFE!

1 kommentar: