måndag 15 augusti 2011

Märkte att inlägget jag skrev för några timmar sedan inte kom upp, det  var något fel på anslutningen.. Iallafall.. Jag och Lwe satt och njöt av några glas rosé medsns vi inväntade Oscar Linnros, härligt! Måste ju dock säga att han var en besvikelse.. Han spelade i typ 45min bara, och han körde t.o.m en Maggio låt.. Ehm, tyckte det var lite off.. Men ja, det var kul att se han iallafall.. 
Kan ju tillägga att jag blev tvingad till att åka Sagoslottet också, Lwe ville absolut se 'kejsarens nya kläder-gubben'. Haha, det roliga är att det verkligen är EXAKT samma sagor som det var när jag va typ 5 (?)!! Dom kanske borde uppdatera sig lite.. 
Har precis pratat en stund med K :) men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, det är ju en dag imorgon också.. Jobb på schemat igen, men sen är jag ledig ons-fre, lyx!!! 
God natt <3.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar