lördag 20 augusti 2011

It's all about the hair.

ooh, jag är så trött just nu. Kom hem för en stund sedan, efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa Lwe. Hon satt hos frisören så jag gjorde henne sällskap den sista stunden där, sedan gick vi och fika på (hör och häpna) Cappuccino, inte Espresso House. Kan ju vara bra med lite variation ibland, eller? På tal om variation, Lwe färgade håret mörkare, eller hon gjorde mörka slingor rättare sagt och fan va sugen jag blir på att göra mitt hår mörkare nu också.. Men jag vet helt ärligt inte om jag vågar riktigt, haha.. Det brukar ju alltid bli typ svart när jag färgar det brunt.. Och jag vågar nog inte riskera att färga det idag trots allt.. Vill ju inte se ut hur som helst imorgon, när vi ska ut.. haha! Jag vill iallafall fixa håret snart, vill ju ha lite mörkare nu till hösten och jag är sugen på att låta topparna fortfarande vara ljusa.. Vet ni hur jag menar? Ska leta fram lite inspirationsbilder... Jaa, det ska jag sysselsätta mig själv med.. på.. en Lördags kväll.. kul..

Romeo var också med och fikade.

1 kommentar: