måndag 8 augusti 2011

We are all of us stars, and we deserve to twinkle.

Det blev en fika med K efter jobbet. Värt! Satte oss på Espresso House (ofc) drack latte, pratade killar och skvallrade om både det ena och det andra, i sin vanliga ordning då!
Blev hämtad av mamma och P i stan också, skönt, orka ta bussen haha!

Nu sitter jag i soffan och ska faktiskt gå och lägga mig om en stund. Jag är helt slut efter denna dagen, det var som sagt fullt upp på jobbet. Vi har byggt om butiken och det tog typ hela dagen. Som tur är så har jag sovmorgon imorgon, börjar kl 13.00, mmh nice!

Här kommer lite bilder från idag...



Min fina vän K.


K fick sig ett ragg idag... HA HA!



(Ska börja "använda" alla mina hål i öronen nu tänkte jag, har ju 3 i vänster och 3 + 1 i höger)
Dessa örhängena köpte jag idag, resten får ni se imorgon istället. 
Jag fixar ett tidsinställt inlägg som kommer upp när jag är på jobbet. Bra vah?

1 kommentar:

  1. Haha ragget som aldrig kommer bli uppringd.
    Har klirrat ett par skor med. Sitter fint nästa månad! Haha

    SvaraRadera