tisdag 9 augusti 2011

Obligatoriskt..

Här kommer det vanliga "god natt" inlägget.. Puuh, den här dagen har känts som en evighet, eller snarare att måndag-tisdag har känts som en hel vecka.. Inte konstigt med tanke på att jag har jobbat sedan förra tisdagen, så imorgon gör jag min 8.e dag, i sträck.. Är ledig först på Lördag (!!), det ska bli skönt! Hoppas att A kommer ner till helgen också, saknar henne fööör mycket!

Efter jobbet imorgon har jag en fika inplanerad med tjejerna, mysigt! Vi har lyckats pricka in så alla kan joina, det är inte varje dag det är möjligt. Så imorgon är det, det som kommer motivera mig igenom jobbdagen!
Hoppas på lite bättre väder imorgon också, vill faktiskt använda skorna jag köpte härom dagen..!

Jaja, såg nu att detta inlägget blev rätt långt. Det var ju inte riktigt meningen, jag måste tvätta av mig sminket och dra på mig pyjamasen. Vill hinna läsa lite i 'Det du inte såg' (Patrik Sjöbergs bok) innan jag somnar också!

A & jag
(Båstad 09)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar