måndag 9 maj 2011

Borta bra men hemma bäst?

Heej!
Kom hem från London sent igår kväll, blev att hoppa direkt i sängen (efter att jag hade visat upp allt jag hade shoppat såklart), för idag stod det jobb på schemat, så jag har varit på jobbet hela dagen idag. Har inte haft någon tid att skriva några inlägg, förän nu, satt och fikade med K och Lu en stund efter jobbet också. Mys!!

Det här blir inget inlägg om London dock, haha! Måste lägga över alla bilder och sådär först och just nu sitter jag och provar vår, Patriks, iPad!! Måste jag säga att jag fullkommligt älskar den!!! Kanske ska ta och skaffa mig en egen? Haha!

Ni får hålla tillgodo med bilder från London någon dag till, känner mig inte helt kry heller, så nu ska jag göra mig en kopp te med honung och mysa ner mig i soffan en stund!

Xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar