onsdag 25 maj 2011

Mobilblogg-utan rubrik.

Hello!

Det blev som sagt en liten shopping tur i stan idag.. Fick med mig en eller ja två saker som jag faktiskt skulle köpa (och lite till)!
Jag lyckades haffa ett helt underbart nagellack från Chanel som jag länge har suktat efter, nämligen ett ljustgult lack som heter mimosa!! (la ju upp en bild på det för några dagar sen) och det gjorde hela min dag, love it!
Spontan köpte också en ny hatt (!!), grymt fin om ni frågar mig! Slänger upp lite bilder på allt imorgon, orkar inte sätta på datorn... Sitter i soffan med lite "matkoma" just nu... Eller rättare sagt, Ben&Jerry's-koma! Jag o S fick ett ryck förut och åkte ända till Allum (!!) för att köpa glass haha! Köpte med mig två st, bra att ha hemma liksom, det blev såklart min favorit Half baked och den nya smaken (och ny favorit) Nordic Water Peace! Muuuums!

Nu ska jag dra på mig pyjamas och chilla framför tv.n resten av kvällen.

Xx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar