torsdag 26 maj 2011

Oops! I did it again...

Kom hem för en stund sen, jag har spenderat typ halva dagen på min väns salong! Jag har äntligen fått tummen ur att gå och fixa iordning mitt hår, jag har ljusat upp det en del (det var ju nästan svart innan), och så har jag klippt av några centimeter, så nu är jag korthårig igen (!!). Jag som alltid tjatar om att jag ska "spara ut långt hår till sommaren", haha jag har inget tålamod, dessutom var mitt hår så risigt i topparna så det var lika bra att klippa av det! Jag har även accepterat att jag faktiskt passar bättre i kort hår än långt, så det är bara att gilla läget... Anyway, jag är supernöjd, tack B! Det är inte för kort eller för ljust utan en lagom förändring helt enkelt.
Får hoppas att det blir lite soligare snart, så håret solbleks lite också, det kommer bli perfekt!

Jag lägger upp bilder på håret imorgon, inget bra ljus just nu haha. plus att jag måste hoppa i säng, ska upp tidigt som fan imorgon!

just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar