fredag 27 maj 2011

Hey mama!

Idag var jag uppe med tuppen, runt klockan 7 klev jag ur sängen! Åkte iväg till Allum med mamma för att stor handla.. Haha, herregud asså.. Det var inte det lättaste kan jag ju säga.. Går inte sådär jättebra när man släpper lös oss två i en mataffär haha! Det blev dubbelt så mycket i påsarna än vad som stod på inköpslistan och det tog betydligt längre tid än vad det borde göra.. Efter vi hade handlat satte vi oss och åt en liten frukost innan vi åkte hemåt igen.

Nu sitter jag i soffan, kollar på Ellen och äter lunch, blev lite spaghetti och köttfärs sås. Har tagit bort mitt gamla nagellack också, ska lacka med mitt nya, mimosa, kvällen till ära! Ikväll ska jag ju ut och äta med några vänner, har bord på Linnéterassen, så det blir hur nice som helt! (Bara det inte börjar regna ikväll, peppar peppar).

jag & världens bästa mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar