söndag 1 maj 2011

I fly like paper, get high like planes

Dålig uppdatering på riktigt nu märker jag.. Men om jag ska vara helt ärlig, så har jag inte haft tid haha!
Jag har jobbat och gjort andra saker än att sitta inne vid datorn om dagarna..

Igår var det ju Valborg och det enda man hör idag är hur bakis alla är.. Men inte jag! Istället för att gå ut och festa, var jag med familjen. Vi var hos våra grannar och grillade, hur mysigt som helst! Och idag stod det dessutom jobb på schemat, så det var ingen mening med att vara uppe sent!

Nu har jag tre arbetsdagar framför mig sen bär det av till London, äntligen!!!! Asså, kan inte beskriva hur mycket jag har längtat, behöver verkligen ett litet break just nu. Rensa tankarna och bara vara. Ska bli hur skönt som helst!!
Har reda börjat packa också, lika bra att få det gjort nu, eftersom jag jobbar dagarna innan vi åker.. haha!
Gaaahh, Torsdag nu tack!

Just det, fick ett samtal idag som var väldigt spännande!! Ska följa upp det imorgon och se vad det kan leda till för äventyr!

Hoppas ni har haft en bra helg och en trevlig Valborg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar