torsdag 5 maj 2011

London baby!!

Sitter i soffan nu och det kryper i kroppen på mig, vill att klockan ska ticka på lite snabbare!

Har som sagt jobbat idag och efter jobbet åkte jag in till stan för en fika med Lu och H, det var såå trevligt! Det var verkligen länge sen jag träffade H, hon bor numera nere i Italien, Palermo, och var bara här i Sverige för ett snabbt besök... Tur att vi hann ses, har saknat min lilla pärla!! Det blev väldigt mycket gott snack, vi alla hade massor av saker att berätta! Slängde i mig en latte (vad annars?) och passade även på att prova på en mini-cupcake, vi fikade på Espresso House (såklart!), dom var riktigt goda faktiskt! Lagom storlek också.

Jag funderar på om jag ska gå och lägga mig i några timmar, vi åker så tidigt imorgon bitti så vet inte om jag ska dygna eller inte? B kommer och hämtar upp mig kl 05.00 (!!!) hmm.. Får se hur jag gör, känner att jag skulle behöva få lite sömn, eller vila iallafall är rätt trött..
Har iallafall packat klart, äntligen liksom. Det är fan svårt att packa, när man inte "får" ta med sig så mycket.. Att begränsa antal plagg är en väldigt svår uppgift! Vill inte ta med mig för mycket onödiga grejer liksom, efterson det förmodligen kommer bli rätt mycket shopping i London, det måste ju finnas plats i resväskan då haha!

Fan då, klockan är redan 01.00, kanske inte blir så mycket sömn för min del? Men ska iallafall lägga mig i sängen nu och kolla på Glamourama, har missat de senaste avsnitten.

Kanske mobilbloggar imorgon från Landvetter annars hörs vi när jag är hemma igen!!
Ha en toppen helg!

puss.

p.s jag har flygskräck också, får se hur det går imorgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar