fredag 20 maj 2011

Just dance

Hello! Idag har jag jobbat mellan 13-19, det var egentligen tänkt att jag skulle åka direkt från jobbet till Liseberg och möta upp några vänner, och kolla på Veronica Maggio!! Men jag insåg helt enkelt att det var ett omöjligt uppdrag att hinna dit i tid... Så min lillasyster kom och hämtade mig efter jobbet så åkte vi hem där vi möttes av nygrillat! Blev middag med hela familjen, mys!

I brist på fredagsmys, har jag o mina småsyskon nu bestämt oss för att spendera resten av kvällen framför vårat Nintendo Wii och dansa loss till JustDance!

Bloggar från mobilen nu och hinner inte kolla igenom inlägget, för det är min tur att dansa nu, så sorry om det är lite stavfel eller helt galna ord haha. Min iPhone lever sitt egna liv haha!
Ha en bra kväll!
Xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar