onsdag 11 maj 2011

Stairway to heaven

London.. Vad ska jag säga? Finns hur mycket som helst att berätta haha, det var verkligen hur bra som helst! En riktigt lyckad resa. Vi spenderade dagarna med att shoppa, fika, promenera upp och ner på Oxford street och bara njöt av att vara lediga! Tycker att alla borde besöka London, iallafall en gång i livet, grymt bra shopping kan jag ju säga! Top Shop är ett paradis, tre våningar fyllda med massor av kläder, skor och accessoarer.. Verkligen ett måste!! Var såklart inne på Primark också, helt okej får jag väl säga.. Det var ju riktigt billigt så det blev en del fynd där inne, men det fanns också mycket skräp om man säger så haha! Vi var också en sväng på Harrods och Harvey Nichols, det där är famemig heaven on earth!! Där shoppades det mest små saker (hade ju redan spenderat det mesta i stora plåboken haha). Hyde Park är också ett måste, så fin och mysig park, speciellt när det är fint väder! Vi slog oss ner på gräset med varsin glass och bara njöt av solen, hur mysigt som helst!

Jag skulle kunna skriva ett jättelångt inlägg om våran resa, men tyvärr så är inte motivationen på topp just nu.. Är såå förkyld, har ont i halsen och jag har varit utan cigaretter hela dagen!! ..Måste nämligen sluta röka nu, det är jobbigt men jag vet att jag måste.. Så det är bara att bita ihop!!

Visar några "outfits" som jag strosade runt med i London.































































(Haha, "outfiten" på de sista bilderna, gick jag såklart inte runt med på Londons gator men ville bara visa min grymt snygga "one piece", från H&M - fashion against AIDS.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar