tisdag 3 maj 2011

Nej nej nej!

Det har verkligen inte varit min dag idag! Det är inte allför allvarliga saker som har hänt, men det är ändå så irriterande när massa små saker går fel..
På jobbet idag var jag helt off, typ i ett zombie liknande stadie, helt snurrig, kunde inte räkna rätt en enda gång tror jag.. Vi byggde om hela butiken, och det var inte mycket som blev rätt från början, men det fixade sig såklart tillslut.. Men jag blir så frustrerad på mig själv bara.. ohh! Tror också att jag har drabbats av "rese-feber", eller njae.. Det är mer att tiden går så fruktansvärt långsamt, känns det som iallafall, och jag vill att det ska bli torsdag nu liksom.. Jag har verkligen sett fram emot denna resa! Och där kommer vi in på en annan sak som hände idag.. eller, rättare sagt, ett samtal från B... Jag satt på bussen på väg hem från jobbet, utmattad efter dagens arbete, så ringer telefonen.. Det var B som ringde, yes tänkte jag, ville prata av mig lite om dagen.. Men det första hon säger är att hon ligger hemma i sängen och är typ magsjuk!! Noooooooo! Peppar peppar, att hon hinner bli frisk till på torsdag!! Jag tror nog att hon blir frisk, för annars jävlar haha!

När jag kom hem slängde jag mig ner i soffan bara, hoppades på att denna dagen skulle vara över.. Slö tittade lite på tv och sådär... Skulle ut på altanen och röka, gräver runt i väskan efter mina cigaretter, när jag känner något kletigt (?!) ..Jaha, great, mitt päron (som jag skulle ha ätit som mellanmål på jobbet) hade blivit helt mosat och kletat av sig på alla mina grejer!! Ooohh, asså ni förstår nog inte min frustration just där och då.. Fyfan säger jag bara!

Så nu sätter jag punkt för denna dagen och hoppas på en bättre imorgon...

God natt!


1 kommentar: