fredag 29 april 2011

2011-04-29

God morgon på er!
Trots att jag gick och la mig runt kl 2 inatt, vaknade jag upp för en stund sen, helt pigg..! Jag har inte sovit så jättebra inatt, det har varit många tankar som har snurrat runt i huvudet.

Igår var jag på ett, hmm, vi kan kalla det "möte".. Väldigt spännande och nervöst, kan jag ju säga... Men det gick väldigt bra, allt känns bra och det kommer bli bra. Det är allt jag kan säga just nu..

B var som sagt med mig på resan igår, och efter "mötet" tog vi en runda på stan och satte oss på en uteservering och käkade lunch! Det var grymt bra väder igår och idag blir det nog minst lika varmt.. Ska nog ta och lägga mig på altanen och sola, herregud går ju runt vit som ett spöke.. Inte okej!



Skjorta - Gina Tricot
 Jeansshorts - Monki
 Kängor - Eurosko
Solglasögon - Ray Ban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar