fredag 22 april 2011

Långfredag

Jag har kommit på att jag älskar långa fredagar (haha get it?), har hunnit göra massa saker idag. Jag har jobbat 5 timmar, jag har suttit på en uteservering med två av mina favoriter, köpt påskgodis och hunnit med en runda poker!
Det får gärna vara långfredag fler gånger om året, eller vad säger ni?

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova, om det nu går, för imorgon måste jag vakna i tid. Ska iväg till Frölunda imorgon för shopping och lunch med B, kanske kan hitta några färglada plagg som vi kan slänga på oss imorgon kväll då det blir utgång!

Avslutar denna dagen med en "dagens outfit" som utlovat!
Hoppas ni har haft en bra dag?



Kofta - Lindex
Linne - Monki
Byxor - H&M (nya)
Skor - Converse
Väska - H&M (ny)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar