måndag 18 april 2011

Åldersnojja!

God morgon!!
Det är så härligt att vakna av att solen lyser in genom fönstret och man hör hur fåglarna kvittrar! Sitter och dricker mitt morgon kaffe och gör mig iordning för en uppfriskande power walk i vår solen.

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min lillasyster, Maria, stora 18års dag! Tiden går så himla fort, kommer själv ihåg när jag fyllde 18år, och den dagen jag fyllde 20år.. Asså, hur gammal är jag nu egentligen? Haha! Att jag har åldersnojja är ju ingen nyhet direkt, jag vill ju gärna tro att jag fortfarande är 20år, men det stämmer ju inte riktigt.. Och nu när mina småsyskon börjar bli stora, så blir jag med det tyvärr haha!
Jaja, jag är inte gammal, jag är bara 20-någonting...


Mina underbara syskon!
Andreas, Magnus & Jag.
(Här va vi inte gamla)

Andreas

Sara, Maria, Magnus, Elias & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar