fredag 15 april 2011

Heldag på stan

Då är jag hemma igen. Och vilken underbar dag det har varit idag!
Mötte upp Lu, satte oss på passcentralen och det gick faktiskt smärtfritt... Det var bara typ 20 nummer innan oss, och det gick väldigt snabbt! Haha, jaa.. Kan väl säga att jag blev sådär nöjd mot passfotot, men det är nästan omöjligt att bli helt nöjd med det asså, varför ser man alltid så konstig ut i deras kameror??

När vi var klara där så tog vi en runda på stan gick och kollade efter jackor och skor (mm i know), jag hittade ett par skor som jag verkligen blev förälskad i (mmh, I KNOW), så imorgon blir de mina haha!
Och till min stora förvåning blev det ett spontanköp i form av en iPhone 4!! Det trodde jag inte riktigt om mig själv faktiskt.. Men som det blev haha!! Efter att ha spenderat, helt seriöst, 50min inne i Tele2's butik var vi så jädrans hungriga, så vi åkte upp till Avenyn och slog oss ner på Hard Rock Café's uteservering och åt en jättegod lunch! Lu's boyfriend joinade oss också, sen fortsatte vi vår lilla tur på stan som avslutades på Hemköp för att inhandla lite Fredagsmys!

Hämtade också ut mitt paket från H&M på vägen hem, så nu ska jag ta och prova alla kläderna!
Storshopping idag då, utan att ha betalat ett öre (änsålänge då såklart, haha).

Hoppas ni har haft en bra dag allihopa?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar