onsdag 27 april 2011

Twister

Har varit hemma några timmar nu, har varit på stan hela dagen och gjort lite ärenden. Hämtade ut mitt pass, och jaa, vad ska jag säga.. Det blev väl helt okej ändå, inte jättebra men det är ju typ omöjligt ändå haha! var som sagt på jakt efter bikini till min kära vän, men vi hittade inte någon som var perfekt.. Eller joo, men fel storlek såklart! För min del blev det faktiskt lite shopping, även om jag egentligen har lovat mig själv att låta bli, eftersom jag drar till London om typ en veckan (!!!). Köpte ett par vita jeansshorts på BikBok, grymt snygga. Köpte även hårfärg och ett nytt örhänge till min "plupp" på örat.. eller jaa.. svårt att förklara men ni förstår nog.. eller? Haha!

Åt lunch på Paprika också såklart haha, herregud vad rolig vi hade där.. Det var en del myskon ute på stan idag, kan jag ju säga.. hmm. Blev även en isglass på det, det är trots allt nästan sommar ju!

Ska hoppa in i duschen strax, måste upp tidigt imorgon.. Då står det viktiga grejer på schemat, blir en liten roadtrip med B..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar