söndag 17 april 2011

Varning...

...för långt inlägg


Heej!!
Kom på att jag inte har uppdatera något sen i Fredags, men jag har faktiskt inte haft tid :).
I Lördags efter jobbet åkte jag hem till min kära storebror och hans tjej där det bjöds på tacos, och jag hade tagit med mig lite godis och choklad, så vi hade en mysig hemmakväll. Vi kollade såklart på matchen, det var ju El Clasico! Haha, det var en rätt bra match, det blev lika iallafall. Efter matchen skulle vi kolla på en film, (det skulle vi aldrig ha gjort), jag blev nerröstad och det slutade med att vi kollade på Paranormal Activity!! Inte helt okej, innan man ska gå och lägga sig säger jag bara, fyfan, jag var så jäääävla rädd asså, den filmen var verkligen hemsk!
På morgonen åkte jag iväg till jobbet, slutade klockan 16, härligt! Jag passade även på att aktivera mitt nya SIM-kort till min iPhone, vilket inte var ett så bra drag från min sida. För inte visste jag att man var tvungen att "aktivera" själva telefonen också via iTunes direkt, för att den skulle komma igång liksom.. Så där satt jag med två telefoner och ingen utav dom fungerade haha! Så det blev bara raka vägen hem efter jobbet för att fixa detta, klarar verkligen inte att vara utan telefon.. Det är en sån lustig känsla, att veta att man inte kan få tag på någon eller att andra inte kan få tag på mig haha.. Jaa konstigt det där..

Nu är jag iallafall hemma och har fått igång telefonen, blir nog till att sitta och pilla med den hela kvällen.
Sitter också och väntar på att mamma och Patrik ska komma hem från London.. Dom borde ju vara hemma strax.

Japp, det var det... Hoppas alla har haft en bra helg?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar