tisdag 12 april 2011

Förlåt!

Heej!!
Blir så dåligt med uppdatering när jag jobbar hela dagarna.. Är iallafall ledig tre dagar nu, sen jobbar jag helgen. Guud, känns som att jag har tusen saker att göra denna veckan, får försöka hinna med hälften av det iallafall haha!

Hoppas bara att det blir lite bättre väder i veckan, än det har varit idag.. Och ska jag vara helt ärlig, så kan jag ta på mig ansvaret för att det regnade idag.. Råkade (läs: råkade faktiskt) döda en liten spindel igår.. Jag gav den lille en chans iallafall, försökte putta ut den, men den var envis som f a n och kröp in igen.. Och då greps jag av panik (ni vet min löjliga skräck för spindlar), så jaa.. ni förstår vad som hände sen..

Har myst ner mig i soffan nu och tittar på TV. Härligt att jag är ledig imorgon så jag kan sitta uppe en stund till haha!!

Dagens låt kommer upp om en stund också.. En riktigt skön låt, som vi lyssnade på typ hela tiden i somras!
Kan ni gissa vilken?



(HAHA, hade tänkt lägga upp en helt annan bild, tills jag upptäckte
 att jag sitter vid mammas dator! Ohh, typiskt!
Men den här får duga, den är från förra året när jag var i Alanya)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar