torsdag 28 april 2011

Mobilblogg- sitter på tåget!

Oh herregud, vilken morgon!! Ingen bra start på den här dagen, det börjar med att B smsar och säger att hon har försovit sig.. Ingen fara tänkte jag, vi hade ändå 40min till godo till tåget.. Så jag slänger på mig kläder, sminkar mig och promenerar ner till bussen.. Bussen är i tid så det är ju ett gott tecken MEN efter några meter är det tvärstop!! Det har varit en trafikolycka längre fram... Kan ju säga såhär, det tar vanligtvis 30min in till stan men idag tog det över 1TIMMA!! Det resulterade i att vi missade tåget såklart (B satt o vänta på mig på centralen, stackaren hade stressat) men tack vare en snäll tant på Västtrafik fick vi nya biljetter utan att betala :)!! Så nu sitter vi på tåget, äntligen!
Får hoppas att resten av dagen går bra... Ni kan väl hålla tummarna?

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar