tisdag 26 april 2011

Hemmafru?

Jag vet, det har blivit väldigt dåligt med uppdatering på sista tiden... Men det blir tyvärr så när jag jobbar hela dagarna hihi! Japp, idag har jag alltså varit på jobbet, började tidigt, så på morgonen när jag kom till jobbet började jag moppa golvet, det blir ju så snabbt smutsigt.. Tar moppen och hinken, sätter i hörlurarna i öronen och dansar runt medans jag moppar, tänkte att det går mycket snabbare och blir roligare när man har bra musik på. När jag har kommit halvvägs, märker jag helt plötsligt att jag står där med bara "mopp-kvasten" i handen, då har alltså själva mopp moppen (ni vet vad jag menar..?) lossnat! Eehh wtf? Hur lyckas jag med det då liksom? Jaja, det var bara att försöka ta resten av golvet med en halvt fungerande mopp, inte helt lätt kan jag lova! Puuh, var helt svettig när jag var klar haha!!
Annars har jag haft en jättebra dag på jobbet, allt flöt på utan problem och jag unnade mig själv BK till lunch idag. Har inte ätit det på typ, hur länge som helst.. Provade även Sour Cream-dippen till mina pommes, riktigt god! Tack för tipset Lu!!

Efter jobbet kom lillasyster och hämtade mig också, härligt att slippa ta bussen! Har varit hemma några timmar nu och jag har inte gjort speciellt mycket.. Ätit, tittat på TV, slö surfat, läst lite bloggar och nu sitter jag bara i soffan och inväntar Desperate Housewives och försöker stirra ner min cola burk som står på bordet också haha!

Har ni haft en bra dag allihopa?

1 kommentar: