söndag 24 april 2011

Gårdagens

Heeej!! Hur mår ni?? Själv mår jag väldigt bra idag, trots att det blev en sen kväll igår! Vi började med lite rosé och vin hemma hos LWE,  vi testade "jag har aldrig"-appen också för att få igång festen lite haha! Det var ju rätt så konstiga påståenden kan man säga.. Sen blev det också några omgångar "våghals", en variant på "sanning och konsekvens" som resulterade i en hel del roliga berättelser haha!!
När vi var lagom runda under fötterna tog vi taxi ner till Park Lane där vi dansade natten lång! Det var verkligen en sjukt bra kväll, fast den slutade inte inte alls bra för LWE som blev av med sin  telefon mitt på dansgolvet! Och själv fick jag en drink slängd över hela ryggen, vilka människor det finns asså.. Går man inte ut för att ha kul och umgås med sina vänner? Tydligen så gör vissa inte det, puckon!!
Jaja, det är väl smällar man får ta helt enkelt..


Här kommer bilderna på shoppingen från igår (skorna köpte jag förra veckan)


Jeansshorts och t-shirt från monki


Kvällens outfit!


Skorna är från Scorett


iPhone skal (kommer inte ihåg vilken butik)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar