onsdag 20 april 2011

Oj då..

Hallå igen!

Herregud, jag är så glömsk.. Glömmer att uppdatera ju, men det har varit full rulle, både idag och igår!

Igår hängde jag som sagt med Lu hela dagen. Vi hade verkligen en jättebra dag, det var så jädrans bra väder! Efter vi hade hängt en stund inne på Tele2 butiken och fixat en iPhone till Lu så åkte vi till Slottskogen. Vi promenerade runt, typ hela Slottis, köpte typ världen godaste kulglass (!!), asså har ni smakat "Delikatobollsglass" eller? Om inte, så måste ni verkligen göra det! Vi kollade på alla djuren också i Slottis, haha, har inte gjort det sen jag var liten, så det var riktigt kul faktiskt.
Efter våran långa promenad, åkte vi ner till stan, köpte sallad på Paprika och satte oss vid statyn på Gustav Adolfs Torg, och åt lunch i solen! Kan det bli bättre??

När jag kom hem var det fullt hus, min bror och hans tjej var här på besök. Det blev ett perfekt avslut på dagen med grillat till middag med hela familjen!

Idag har jag jobbat hela dagen och när jag slutade åkte jag in till stan och tog en snabb fika med Lu och Kat, pratade massa strunt och hade det trevligt!

Här kommer massa bilder från igår:











1 kommentar: