tisdag 5 april 2011

Bad Boy

Idag var jag som sagt i stan med Lu, vi gick till Sweet Coffeebar för lunch. Dom har verkligen såå goda sallader där, och fetaosten herregud säger jag bara. Den liksom smälter i munnen, gott! Vi hade verkligen mycket att prata om, eftersom vi inte setts på ett tag, både hon och jag hade stora nyheter att dela med sig av. Helt otroligt, haha! Vi satt där i flera timmar och bara pratade, mysigt! Sen tog vi en sväng på stan och kollade på lite kläder, smink, väskor och sådära. Träffade K en stund också, innan det var dags för mig att åka hemåt.. En jättebra dag med andra ord!

Nu sitter jag i soffan och har precis kollat klart på "Charlie Sheen- bad boy", på Kanal 5. En dokumentär typ. Asså, jag har alltid tyckt att han är en så jävla grym skådespelare, och verkligen älskar Two and a half men! Men herregud, vilken människa han är.. Det är verkligen hemskt, tragiskt faktiskt, att se honom nu.. Att se en sådan stor skådespelare förstöra sig själv på det sättet. Han är verkligen helt förstörd av sina alkohol och drogmissbruk.. Tragiskt!







Nu

(Bilder från google)

1 kommentar:

  1. Hade det super trevligt gumman! Det får vi göra om :D PUSS

    SvaraRadera