söndag 10 april 2011

Sunday

Hade en jättemysig kväll igår med tjejerna, som sagt så började vi med middag på La Sombrita. Det var verkligen riktigt god mat där, blev även årets första glas rosé, underbart! Sedan gick vi över och tog ett glas till på Lilla Linné, men det blev en lugn kväll, så efter det åkte vi hem!
Vi pratade om vad vi ska göra på semestern också, just nu är det väl två saker vi väljer emellan.. Båstad eller Rhodos, det är frågan? Hur som helst ska det bli helt underbart när sommaren kommer, känner på mig att det kommer bli en riktigt bra sommar vilket som!

Söndag idag då, vilodagen, som den så fint kallas. Det blir nog vad jag ska göra idag, vila eller ja, slappa helt enkelt. Imorgon är det jobb som står på schemat. Och i veckan måste jag sätta mig på passcentralen (heter det så?), måste ha ett nytt pass innan jag åker till London.. Får hålla tummarna att det inte är monsterlånga köer, vill inte spendera en hel dag där liksom..


Förrätt: Grillad halloumi med serranoskinka
Huvudrätt: Oxfilé med klyftpotatis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar