torsdag 14 april 2011

Håll i hatten

Sådär ja, nu är jag hemma igen. Jag var som sagt på jobbet en sväng och ställde upp på en intervju om likabehandling, kul! Efter det mötte jag upp Jess  på Backaplan så åkte vi in till stan och så blev det fika på Cappuccino med Maria, Becca, Johanna och Louise! Blev en räkmacka och ett glas vitt för min del, vi satt på uteserveringen så länge det gick haha, men till slut frös vi alla rätt mycket så vi flytta oss in istället. Kan ju säga att det blev en hel del goda skratt ("och lite vaniljsås emellan"), haha! Det är alltid lika kul när vi träffas!!

Har precis dragit på mig mysbyxorna, en tjocktröja och fårskinnstofflor, och ska göra iordning lite soppa och bara mysa ner mig framför TVn. Jag blev så frusen på väg hem förut, så ska bli gott med lite varmt i magen!


Dagens:





1 kommentar:

  1. Ja, det var riktigt skoj!! Måste göras om snart :)Kram Becca

    SvaraRadera